sâmbătă, 25 septembrie 2010

Realizari...

Ascultand piesa lui Arssura, intitulata "Prin ploaie", care suna cam asa:

"Mi-amintesc cum ne plimbam tinandu-ne de mana
Nu aveam bani dar zambeam la viata asta nebuna
Fara calatorii pe insule, fara bijuterii
Fara haine scumpe, fara griji, fara lacomii
Fara sa ne pese daca parintii ne certau"...

...mi-am dat seama defapt cat de mult am gresit, fata de anume persoane...persoane importante in viata mea...Nu imi este rusine sa spun ca imi pare rau, oricat de tare as fii si nu imi este greu sa-mi calc pe orgoliu, pentru ca stiu ca am gresit si chiar imi pare rau...
...nu ma pot considera norocos, pentru ca am pierdut prietenii de la persoane foarte de pret pentru mine, si asta numai din vina mea...si nu cred ca le voi mai recapata vre-odata...
Ce-i drept, multora nu le pasa...si eu am spus "nu-mi pasa frate.." dar..de ce? Mie-mi pasa!..
..si pana la urma, ce rost are sa fii undeva sus, sa fii lafel ca ceilalti, sa fii in pas cu moda, daca..nu esti tu...cel din tine?...Nimeni nu este mai presus decat Nimeni, decat Dumnezeu fata de noi (parerea mea)...

Mie unu' sincer chiar nu-mi pasa daca unii dintre voi ma considerati prost pentru ca sunt credincios, pentru ca imi cer iertare unor persoane, sau pentru ca sunt sincer...imi pasa doar ca sunt eu! si fac ce simt Eu!...(si unii dintre voi, poate chiar tu, ar trebuii sa-ti lasi rusinea si orgoliul de-oparte, si sa-ti ceri scuze persoanelor care le-ai gresit, indiferent cat de mult, si sa ierti persoanele care ti-au gresit, indiferent cat de mult...). Nu conteaza daca esti iertat, conteaza faptul ca ai fost sincer, ca ti-ai cerut scuze...Si oricat de "in sictir; de plictiseala" ar parea scuza ta, crede-ma ca este din suflet...Orgoliul si Invidia strica tot. Nimic nu e bun daca nu stii cum sa-l folosestisi/cand sa-l aplici. Fii tu!..si, stii de ce spun asta? Iti spun de ce: daca faci tot ce simti tu, spui exact ce simti, si nu ce auzi de la altii, vei sta mai linistit indiferent de situatia la care iei parte/cat de grava este situatia, deoarece stii ca ai spus exact ce ai simtit. Cand faci ce simti te simti bine, iar cand simti ce faci este Perfect!

Nu faceti ca mine, cum am facut eu la nervi, tot ce auzeam era lege pentru mine si puneam in "practica" "vocabularul" ascuns, care spre mirarea mea, la mine nu exista...Puteti pierde lucruri foarte de pret in viata daca faceti asa, sau daca vreti sa va "razbunati" sau sa va simtiti bine...Va spun eu, va veti simtii "superiori" doar pe moment...dupa va va "roade"...tot mai rau!...Intr-adevar, poate exista acel vocabular, dar eu nu simt nevoia sa-l folosesc. Pentru ca Nu face parte din Mine!.

Ca incheiere, imi cer scuze tuturor persoanelor carora le-am gresit...cum am spus, nu ma astept 100% sa fiu iertat, dar astept sa-mi fie confirmata scuza...

"Scriu in speranta ca Voi sa Nu faceti greselile mele...si in speranta sa va dati seama cine sunteti defapt!"

Un comentariu:

  1. Frate, FI TU ca e absolut cel mai important si e foarte bine faptul ca ai realizat lucrurile astea intr-un final. Scuzele.... sunt scuzele, dar important e ca, teoretic, de acum in colo sti ce sa NU mai faci... si asta e de foaaarte bine :)

    RăspundețiȘtergere