vineri, 8 octombrie 2010

Ti-se pare ca Nu esti iubit? hmm...

Ti-se pare ca nu esti iubit? Simti nevoia de a avea langa tine o persoana care sa te alinte, sa tina la tine, sa...fie asa cum vrei tu? Niciodata sa Nu-ti pierzi speranta!..de ce? Pai..pentru ca nu e momentul potrivit...Iubirea este una singura, nu o "Iubire de-o vara" sau alte criterii d-astea. Iubirea e una singura, doar ca difera (spre exemplu: "Te iubesc!..-Si eu!", "Te iubesc!..- :)(lipsa raspuns)", e una cand e o dragoste reciproca, dar altceva cand unul o da si celalalt nici macar nu o primeste, da...lucruri diferite, dar asta nu inseamna ca nu e tot "Iubire".Bun...Nu te gandii ca prima persoana de care esti indragostit (pe moment), este iubirea vietii tale (chiar daca se dovedeste ca asa e, poate asa o fii)..Gandeste ca un desen. Intai schita, putina culoare, culoare intensa, detalii, si...Dragoste!
"Intai schita": se refera la faptul inceperii unei relatii, cand incepi sa cunosti mai bine persoana de langa tine, cand aflii lucruri noi, pasiuni, lucruri de care se teme, etc. despre ea. (si nu luati in seama "aoleu io sunt houser ea e rockerita", chiar nu conteaza asta...iubirea merge "combinata" intre orice genuri).
"Putina culoare": dupa ceva timp, cand va cunoasteti aproape perfect, si stiti multe unul despre celalalt (obiceiuri, pasiuni, etc.), incepi sa-ti dai seama ca sunt unele lucruri putin..ciudate?? De ce ciudate? Pentru ca uneori ti-se pare ca se "abtine" de la anumite lucruri (care tie sa zicem ca nu-ti plac), pentru a-ti face o "placere". "Incearca de la bun inceput sa gasesti persoana care te accepta Asa cum Esti si pe care tu o placi pentru Ceea ce Este si nu pentru ceea ce incearca sa para, indiferent de Orice ai fi auzit despre ea." ..sa revenim.. Se abtine de la unele lucruri pentru a-ti face placere.In fond, e ceva...firesc..Tine la tine!, dar dupa parerea mea nu este bine deloc..Eu personal cred ca daca tie nu-ti place ca ea sa zicem o "arde rock" iar tu esti cu "come'on to me to me to me(clubbing alea alea)", mai frumos este atunci cand o "arde rock", pentru ca nu se ascunde, si iti va produce si tie un sentiment de fericire, pentru ca o vezi pe ea fericita..poate si mai multe, depinde de situatie/caz..
"Culoare intensa": Aici totul devine "picant"..Fiecare rosteste primul sau "Te Iubesc" sincer (din suflet). Totul bine si frumos..de ce? Poate asteptai de mult asta, poate o simteai deja, sau poate habar n-aveai, in fond, te-a luat prin surprindere..Sentimentul este minunat..de ce? Pentru ca nu v-ati "ferit" unul de celalalt chiar nici in privinta celui mai mic detaliu, si sa reamintesc: Pentru ca v-ati acceptat Asa cum sunteti!.
"Detalii": detaliile...deja sunt bine stiute. Te iubesti, Te iubeste, Va iubiti, Sunteti fericiti, Va simtitit potriviti, Nimic nu va sta in cale..nu prea le poti spune detalii, dar asa m-am gandit eu sa numesc acest "shortcut"..e mai mult un fel de "You Win".
ei..si acum am ajuns la final..."Dragoste": acum chiar exista dragoste. De ce? Pentru ca ai facut alegerea cea mai buna, pentru ca alegerea cea mai buna a venit la tine...pentru ca ai stiut s-o alegi..sau poate n-ai stiut ce-i drept, dar ai riscat..si..ai castigat..de ce? pentru ca ai fost Sincer, pentru ca ai avut Incredere in Tine si pentru ca ti-ai dorit...conteaza foarte mult sa-ti doresti iubirea din partea unei persoane sa "vina" numai spre tine...dar castig-o, nu o cere...ofera dragoste ca sa primesti iubire, ofera sinceritate ca sa primesti afectiune...

Iar pentru unii dintre voi care se gandesc "bai ce-as vrea sa am io fata perfecta..sa ma invidieze toti", "mama sa am eu cel mai frumos iubit, sa intoarca toate fetele capu' dupa noi ahh.."..Persoana perfecta este aceea care te face pe Tine sa te simti Tu, sa simti ca iubesti cu incredere si ca esti fericit/fericita...nu trebuie sa fie "cineva" perfect pentru toti, sa fie doar pentru tine..si atunci tot universul va spune ca "alesul" tau este "perfectul/perfecta"...Universul nu suntem neaparat toti (Eu, tu, baiatu de la aprozar, nu...) Universul este format numai din Tine si din cine vrei tu!

...si daca vi-se pare ca am scris aiurea prin unele parti, Da, asa este...si nu ca as fi incult si n-as stii sa leg doua fraze, dar am scris din Suflet..si poate in sufletul meu in momentul acesta sunt amestecate ideile...V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu