sâmbătă, 9 octombrie 2010

Si daca ti-as spune ca..chiar mi-e dor de tine..m-ai crede?

Imi las orice fel de "orgoliu" ca sa spun chestia asta...chiar mi-e dor de tine...de ce? Pentru ca faci parte din mine..pentru ca tin la tine..pentru ca..te iubesc..Sunt sigur ca te gandesti dupa tot ce am spus, cum de te mai iubesc? Ei bine..Sincer, nici eu nu m-as fi asteptat sa te iubesc atat de mult cand te-am cunoscut...dar uite ca acum te iubesc...Sincer, esti singura persoana in care pot sa am incredere si cu care pot vorbii orice, care ma asculta mereu si niciodata nu ma jigneste (sau rade de mine), oricat de departe ai fi acum de mine...Imi pare rau pentru toooate greselile facute de mine, care te-au suparat (ca am fost indiscret mai tot timpu', ca nu te ascultam uneori cand ma rugai ceva, ca nu ma abtineam sa nu te sarut non stop, ca te cautam si te stresam din minut in minut, ca te-am banuit pe nedrept) si muulte altele...chiar imi pare rau...dar cel mai rau imi pare de faptul ca am fost prea egoist, prea plin de mine uneori, si prea insensibil, cu o anume chestie...anume chestie? aa..pai atunci cand ai plecat si am facut ca un tren ce deraia de pe 16 linii, dar nici macar nu am "deraiat" ca asa am "vrut"...ci pentru ca a fost "linia" defecta pe moment..in locul ala...am deraiat cu alt tren ca sa pot spune asa..si chiar a fost ceva urat din partea mea ce am facut...da' urat rau de tot...De ce mai zic eu toate astea?...de ce mai imi pare rau? de ce regret toate lucrurile care te-au "suparat"?..de ce ma mai gandesc la tine?..de ce? ..pentru ca te iubesc...de ce te iubesc? pentru ca Meriti!..sunt sigur ca Nu exista persoana sa merite tot ce este mai bun mai mult decat tine, dar daca cineva spune ca exista, daca va spune despre tine, ii voi da totala dreptate...daca imi va spune de o alta persoana, ii voi spune ca greseste, indiferent de ce reactie va avea, pentru ca (desi stiu ca suna putin prea...), in universu meu, adica asta, pe mine nu ma contrazice nimeni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu