vineri, 17 septembrie 2010

Despre Iubire

Paai...asa ca prima postare, m-am gandit sa scriu ceva despre prietenii/relatii/iubire, deoarece este cel mai intalnit subiect.

Tot vad la multi status "Te iubesc viata mea" "Mi Amore" "I Love You" "You're my..blablabla" si muuulte altele...sa nu mai spun de avatare, poze care mai de care cu respectiva persoana (cea din status) cu tot felul de stelute inimioara efecte si alte prostioare..

In primul rand, (ca baiat), daca vrei sa "agati" o fata, nu incerca chestii pe care nu poti dovedii (facusem si eu asta la un momendat), daca se ajunge in situatia asta...fa-ti o imagine buna, fii chill, sa nu pari un disperat (si pe-asta am facut-o:)) ), si incearca sa faci chestii frumoase, oricat de dura ar fii "cucerirea" (Fiecare fata are sentimente, oricat de dura pare ea, daca stai sa o analizezi atent, iti vei da seama ca este o fire dulce si romantica, chiar daca pare a fii genul de persoana care nu stie ce este aceea iubire...).

In al doilea rand, la prima intalnire (sau cel putin la intalnirea care vrei sa aiba "happy end"), du-i o floare, de preferat un trandafir, pentru a-si schimba parerea despre tine (fii sigur ca nu se va astepta!).

In al treilea rand, Fii Tu!. Degeaba ii faci fetei pe plac, daca nu te simti chiar in apele tale...

In al patrulea rand, fa-o sa prinda incredere deplina in tine si sa se simta "protejata" in preajma ta...nu face gesturi obscene, foloseste un vocabular cat mai frumos, alint-o, rasfat-o, ce sa mai..fa ce simti! .., dar, cel mai important lucru: Nu o mintii si Nu te ascunde de ea!


Daca nu as fi trecut prin chestiile astea, eu personal nu mi-as fi permis sa scriu aici (cum mai scriu unii de plictiseala).

...cu ceva timp in urma, cunoscusem (prin intermediul mamei mele) o fata. O chema Cristina. Cu toate ca era cu 3 ani mai mare ca mine, nu am putut sa nu ma indragostesc pe loc de ea... Am incercat in fel si chip sa fac rost de id-ul ei (..care intr-un final l-am avut:))), si numai cu ajutorul mamei am putut face rost de el (multumesc inca odata!).

Am inceput sa vorbim, ne intelegeam chiar bine, ce sa mai...era perfect...(este genul de fata desteapta, foarte frumoasa, bine crescuta, stricta si foarte descurcareata)...eu insa, eram altfel...(ma pot descrie ca genul de baiat care mereu rade, nu prea stie uneori pe ce lume traieste, sigur pe el si considerandu-se cel mai frumos, care niciodata nu pierde si niciodata nu renunta)...De paste, stiu ca alergasem jumatate de Bucuresti, pentru a-i cauta un cadou frumos...Pana la urma, sora mea (Adriana), a venit cu geniala idee de a-i cumpara un iepuras (de plus)..l-am cumparat l-am impachetat frumos, si intalnindu-ma cu mama ei, i l-am dat dansei sa i-l ofere, din partea mea, de paste...imi amintesc, ca aproximativ cu doua zile inainte de paste primisem un mesaj (il mai tin minte si acum pe derost), care suna cam asa: "super pisoi esti super dragut! :*:*Mersi muuult pentru cadou, o sa-l desfac duminica. Aaah, de-abia astept :X:X Noapte buna si un vis frumos >:D<:X:*scuze daca te trezesc..." (nu am mai dormit in noaptea aceea de fericire sincer sa fiu..citisem acel mesaj cred ca de 1000 de ori:)) )...in fine, intelegandu-ne foarte bine, (si eu fiind deja topit dupa ea), ne-am dat intalnire, intr-o dimineata la ora 7 (inainte sa incepem scoala), pe 16 aprilie (zi care nu am cum sa o uit), pentru a "vorbii"...i-am cerut prietenia, ea a acceptat, (eu i-am dus o floare, si sincer...este prima fata careia i-am daruit o floare), si apoi am plecat amandoi spre scoala (in directii diferite)...eu radiam de fericire bine-nteles...pe la ora 11 ajung acasa, si primesc un mesaj de la ea, care suna cam asa :..."m-am gandit mai bine, si nu e bine ce facem...vei vedea mai tarziu...imi pare rau...iti multumesc pentru floare:* "...in acel moment, imi fugise pamantul de sub picioare (deoarece nu-mi puteam explica decizia ei)...in fine, dupa cateva zile, noaptea pe la 12-1 (nu mai stiu sigur), vorbeam prin mesaje..si am intrebat-o "de ce...", ca apoi sa raman surprins... Mi-a raspuns intr-un mesaj luuung...Nu-l mai tin minte exact, dar suna cam asa : "...cand am ajuns acasa si m-a vazut mama cu floarea, m-a intrebat de unde o am..iar eu i-am spus ca e de la tine..si atunci m-a luat mai tare, si m-am speriat...de asta ti-am dat acel mesaj...nu stiu ce sa fac serios...si eu te iubesc..." ..incercand sa o linistesc, sa-i explic ca totul este ok, si va ramane confidential, pana la urma ne-am intalnit intr-o zi (tot la 7 dimineata), in acelasi loc (pe 31 aprilie), unde am discutat putin... nu vreau sa-mi amintesc cum a fost inceputul, dar sfarsitul a fost cand am sarutat-o stand sprijinit de un tonomat de dulciuri :))...bine-nteles, in pragul fericirii amandoi, si cu un chef de scoala enooorm, am decis sa mergem in parc sa ne relaxam...am mers in parcul Cismigiu, unde am stat 5-6 ore pe marginea lacului, sub o salcie, cu ea in brate...(era atat de dulce cum statea cu ochisorii inchisi, si razele de soare se coborau usor pe chipul ei minunat, incat as fi stat o vesnicie acolo alaturi de ea)...fiind ajunsi pe la ora 7 si jumatate, am stat pana la...1 fara umpic (din ce-mi amintesc eu)...m-am convins pe pielea mea cum este sentimentul de dragoste adevarat, deoarece dupa timpul stat acolo (nemiscat), nici nu mai puteam sa ma ridic :))...in fine, totul a fost frumos, dar...din pacate nu prea mult...pe 13 mai ea a luat hotararea sa facem o pauza (care si pana acum s-a dovedit a fii definitiva)...


Din toate acestea, sa stiti: Nu mintiti (indiferent cat de putin ati face-o), si Nu va ascundeti (chiar daca va este frica de parerea ei ca se va schimba..nu...Va aprecia mai mult ca ai fost sincer decat ca te-ai ascuns)...Si v-o spun sincer, si acum regret ca uneori am mintit-o si ca m-am ascuns de ea in anumite situatii, ca m-am purtat urat si am facut-o sa se simta prost uneori...si daca tu Cristina vezi acest post, vreau sa stii ca imi pare rau, si ca imi mai cer inca odata iertare, chiar daca stii ca am mai facut-o!...

Si daca Tu, cel care citesti, ai pus ochii pe o fata care esti 100% ca merita, fa tot posibilul sa va fie bine, si va simtiti extraordinar..Nu conteaza varsta, obiceiurile, genurile, pasiunile...incearca sa te adaptezi stilului ei, si vei vedea ca si ea se va adapta stilului tau de viata!...(ca exemplu, fata asculta rock, iar eu nu suportam rockul...ea citea, eu eram "certat" cu lectura :)) )...

Nu uita...Fii liber!...Fii Tu!...mai acceptabil natural decat artificial!



...atunci stiam ca facusem o poza la mesajul de paste..acum sunt sigur, deoarece am gasit-o! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu